”Flash” gör en burnout för Telias nya varumärke

Postat av Johan Meissner kl 18:40

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DQT0eaZzc1w[/youtube]

Telia introducerade sitt nya varumärke samtidigt som Flash Engineering tävlade på Mantorp Park. För att fira det nya varumärket utförde Jan ”Flash” Nilsson möjlighet #379 i form av en ordentlig burnout!

I samband med lanseringen av det nya varumärket genomförde Telia en kampanj i form av 1000 möjligheter. Här kunde vem som helst paxa en önskning som genomfördes med allt från manskörer, kända artister, reklamskyltar och Jan ”Flash” Nilsson.

Besök 1000mojligheter.telia.se för att se fler möjligheter!

Flash Engineering och Telia har samarbetat sedan början av 1990-talet med allt från grupp sms-system till världsledande mobil-loggningssystem för tävlingsbilar.
– Telia är en oerhört viktig partner till oss och vårt samarbete fungerar mycket bra. Dessutom är det är mycket kul att få vara med när de förnyar sitt varumärke och vi bär det stolt på våra bilar, säger ”Flash”.

Telia är en del av TeliaSonera som grundades 1853. Med över 157 miljoner abonnenter är företaget ett av världens största telekommunikationsföretag.

Senaste nytt